Informatii utile despre comenzile online
Magazinul on line este solutia potrivita atunci cand doriti sa cumparati produse la distanta sau sa le rezervati intr-unul din showroom-uri. Pentru ca experienta achizitionarii unui produs sa fie cat mai placuta va invitam sa cititi mai jos ghidul de utilizare al site-ului si modalitatea descrisa pas cu pas pentru a plasa o comanda on line.
Gasiti pe site oferta noastra completa
La cerere putem aduce si produse pe care nu le gasiti pe siteul nostru. Doriti un produs care nu este disponibil in oferta puteti solicita o oferta de pret pe acest email office@depozitferonerie.ro si unul dintre agentii nostri va va comunica daca se poate aduce produsul pe baza de comanda ferma (avans), in cat timp si la ce pret.
Pagina produsului si stocul afisat in timp real
Ca si noutate produsele aflate in gestiunea magazinelor noastre sunt afisate in timp REAL pe site si astfel avem urmatoarele statusuri pentru disponibilitatea produselor:
Pozele aferente fiecarui produs si descrierile acestora sunt cu caracter informativ si uneori pot varia fata de realitate . Rareori pot aparea erori pentru care ne cerem scuze si va multumim pentru identificarea acestora .
Cum comand si cum solicit un produs
Care sunt pasii urmatori dupa plasarea comenzii pe site ?
In momentul in care solicitarea d-voastra a ajuns la noi, veti primi un mesaj automat cu privire la acest aspect.
Cum si cand se face livrarea ?
Odata verificat si re-testat , produsul ales de d-voastra va fi expediat la adresa mentionata in comanda , prin intermediul firmei de curierat rapid.
Livrarea se face in 24-48 ore ( zile lucratoare) de la expeditie in orasele mari si poate dura pana 4-5 zile lucratoare in localitatile mai mici. Curierul va suna inainte de livrarea coletului
NOTA ! La primirea coletului va rugam sa verificati daca acesta este intact sau sigilat in prezenta curierului. Daca semnalati probleme, NU SEMNATI DE PRIMIRE si intocmiti imediat proces verbal, altfel nu veti fi despagubit in caz de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara este NULA!
Doriti sa ridicati produsul din magazin?
Daca ati plasat o solicitare on line si doriti sa ridicati produsul din unul din magazinele noastre unul din agentii nostri va verifica produsul solicitat si va va contacta pe email sau telefonic pentru a va comunica termenul in care produsul poate fi ridicat din magazin. In cazul in care produsul solicitat nu este disponibil in magazinul in care doriti sa il ridicati , acesta va fi adus pe baza de comanda , de regula in 24-48 ore lucratoare .
Care sunt modalitatile de plata ?
In momentul in care faceti o solicitare on line puteti opta pentru una din urmatoarele modalitati de plata:
Termenul de garantie
Toate produsele comercializate de catre Giba Glass beneficiaza de garantie . Termenul de garantie este precizat la descrierea fiecarui produs . Orice produs vandut va fi insotit de factura si certificat de garantie. In cazul in care ati primit un produs iar factura si/sau certificatul de garantie lipseste va rugam sa semnalati acest aspect pe email office@depozitferonerie.ro in maxim 48 ore de la data receptiei produsului/ produselor .
Pe perioada garantiei produsele achizitionate on line beneficiaza de transport gratuit catre service si retur, dar numai prin intermediul firmei de curierat cu care avem contract si numai pentru probleme legate de garantie. Mai multe detalii cu privire la politica de garantii gasiti pe site-ul nostru la rubrica Politica garantii
Produsele achiztionate on line beneficiaza de GARANTIA DE RETUR , conditiile in care se pot returna produsele achiztionate on line precum si pasii ce trebuiesc urmati le gasiti pe site-ul nostru la rubrica Garantia de retur